Omasta henkisestä ja fyysisestä vireydestä kannattaa huolehtia kunnolla.

Omaa osaamistaan voi hyödyntää muidenkin hyväksi. Uusia asioita ja taitoja on mukava oppia vähän vanhempanakin.
Näihin kaikkiin asioihin tarjoaa ratkaisun vuoden 2003 syksyllä perustettu yhdistyksemme.

Vipuset-Helsinki ry tarjoaa jäsenilleen liikunnallisia harrastuksia, kulttuuririentoja, luentoja, uusia, toinen toisistaan välittäviä ihmisiä, retkiä ja tutustumiskäyntejä, edullisia lomamatkoja ja paljon muuta mukavaa. Jäsenmaksu vuonna 2022 on 20 euroa.

Tervetuloa mukavaan joukkoon. Tavataan Käpylän työväentalolla, (Vipusentie 19, 00610 Helsinki).
Yhdistyksemme on Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry:n jäsen, jäsenenä saat Eläkkeensaaaja-lehden.

Tee hyvä päätös, tule mukaan.

Ota yhteyttä puheenjohtajaan, sihteeriin tai tule tutustumaan viikottaiseen toimintaamme